Львівська веб-студія «Ntaxa» у співпраці з київськими партнерами відкрила Перше спеціалізоване агентство Контент-маркетингу, покликане допомогти українським компаніям, які шукають клієнтів через інтернет, робити це з більшою ефективністю та активно розвивати власні бренди.
Про це «Прибуток» повідомила керуючий партнер «Ntaxa» Маріанна Душар, яка очолила львівське представництво агентства.
«Ми починаємо розвивати новий напрямок — контент-маркетинг», — сказала вона.
«Які основні види інтернет-реклами відомі на сьогодні бізнесу? Банери, контекстна реклама, SEO, SMM. Деякі з них уже не такі ефективні, як колись. Ефективність інших виявилась перебільшеною. Пошукова оптимізація – головний інструмент Інтернет-маркетингу для малого і середнього бізнесу – вже не дає таких результатів як кілька років тому, а незабаром може взагалі зникнути як напрямок діяльності, оскільки нові алгоритми пошукових систем спрямовані на те, щоб давати користувачам якійсний контент. Що далі? Як залучати нових клієнтів? Як забезпечити трафік корпоративному сайту? Наша відповідь: контент-маркетинг», — додала Душар.
Нове агентство, за її словами, зможе продукувати широкий спектр контенту — тексти, фотографії, відеоролики, інфографіку, і навіть мобільні додатки та ігри, оскільки в команді агентства, крім маркетологів і копірайтерів, входитимуть журналісти, фотографи, дизайнери і програмісти.
Днями запрацював сайт агентства, він доступний за адресою Contentmarketing.com.ua.
Контент-маркетинг (англ. content marketing), за визначенням Вікіпедії, — це технологія привернення уваги та залучення цільової аудиторії до бренду за допомогою створення та поширення пов’язаної з ним актуальної та цінної інформації.