ВАТ „Дніпродзержинський автомобільний завод” (ВАТ „ДАЗ”, Дніпропетровська обл.) у травні завершить монтування лінії і візьметься за випуск кузовів для автобусів старих моделей ЛАЗ-695 та ЛАЗ-699, які у червні 2002 року були зняті з виробництва на Львівському автобусному заводі у зв’язку з переходом на новий модельний ряд.
Про це „Контекст-медіа” повідомив заступник голови правління Дніпродзержинського автозаводу Василь Половенко.
„Необхідність випуску таких кузовів продиктована тим, що на сьогодні завод здійснює капітальний ремонт автобусів ЛАЗ старих моделей. Попит на ці послуги достатньо великий, тому що заміна кузова – це практично новий автобус”, – відзначив Василь Половенко.
Як повідомляло агентство з посиланням на прес-службу ТД „ЛАЗ-Україна”, на ДАЗі передбачається складати по 20 кузовів щомісяця. Складові для них вироблятимуться на базі цехів Львівського автобусного заводу.
У середині 2002 року в керівництві Дніпродзержинського автозаводу відбулися зміни. До нього увійшли представники спільного українсько-російського підприємства ТзОВ „Сіл-Авто”, яке у жовтні 2001-го придбало 70,4% акцій ВАТ „ЛАЗ”. Зокрема, головою спостережної ради ДАЗу став Андрій Хмельков, голова спостережної ради ТД „ЛАЗ-Україна”.
ВАТ „Дніпродзержинський автомобільний завод” на сьогодні здійснює капітальні ремонти кузовів для ЛАЗів, ПАЗів та „Ікарусів”.