Яндекс.Директ

Останнім часом українські рекламодавці стали більше, ніж раніше, розміщувати в «Яндекс.Директі» рекламу одягу та взуття.

Про це в коментарі «Прибутку» розповів керівник підрозділу продажів компанії «Яндекс.Україна» Андрій Свінцицький.

«Пов’язано це із тим, що в Україні, як і в усьому світі, усе частіше купують такі товари в інтернеті», — пояснив він.

Зростає кількість реклами у категорії DIY («зроби сам»). Інтерес до неї, зазначив Свінцицький, видно і з пошукових запитів, особливо у західноукраїнських областях: користувачі часто цікавляться, як самотужки зібрати меблі або зробити ремонт.

Активніше тепер рекламуються послуги в галузі внутрішнього туризму, натомість обсяг реклами зарубіжних турів зменшується.

Багато рекламують електроніку та побутову техніку, що цілком очікувано, а також товари для дому та саду.

За словами представника «Яндексу», щодня в «Директі» реєструються сотні нових рекламодавців з України. Більшість розміщених рекламних оголошень вони таргетують на всю країну, не обмежуючись одним містом або областю. «Таке розширення таргетингу завдячує у тому числі розвиткові ринку кур’єрських послуг: магазини без власної служби доставки можуть надсилати замовлення через посередників, тож їх цікавлять клієнти не лише з найближчих, а й з віддалених регіонів», — зазначив Андрій Свінцицький.

«Яндекс.Директ» — одна з найбільших систем контекстної реклами, що діють в Україні. Її добова аудиторія перевищує 7 млн. українських інтернет-користувачів. Оголошення, які рекламодавці розміщують в «Яндекс.Директі», відображаються на сторінках пошуковика «Яндекс», а також на сайтах, що є партнерами Рекламної Мережі Яндексу (рос.: Рекламная Сеть Яндекса; РСЯ). Оплата за рекламу відбувається за принципом CPC (ціна за клік).

Дивіться також:

Середньомісячний бюджет українського рекламодавця в Яндекс.Директ — 264 грн (AIN, 15.10.2010; рос. м)

«Яндекс.Маркет» переведе українські інтернет-магазини на абонплату