Соціальна мережа Foursquare випустила програму, орієнтовану на підприємців. 

Вчора, 29 січня 2013 р., вона була опублікована на iTunes.

В описі до програми сказано, що вона дозволить залучити більше клієнтів. З її допомогою власники бізнесу зможуть постити гарні фотографії, поширювати оновлення у Facebook та Twitter, переглядати останні «чекіни», а відтак визначати найбільш лояльних клієнтів.

Програма безкоштовна.

Foursquare орієнтована на власників смартфонів та інших мобільних пристроїв, обладнаних системами визначення місцезнаходження власника. Особливістю соцмережі є можливість геопозиціонування. Аудиторія соцмережі під час відвідування того чи іншого закладу (кафе, готелю, фітнес-салону тощо) ставить у Foursquare відповідну позначку, «чекін» (check-in). Це, з одного боку, дозволяє стежити за місцеперебуванням друзів, а з іншого, заробляти бонуси від закладів.