Залізничні колії

Львівська залізниця оприлюднила нові тарифи на проїзд у приміських поїздах. Вони набули чинності 18 травня і поширюються на Львівську, Рівненську, Івано-Франківську, Чернівецьку та Закарпатську області.

Як повідомляє кореспондент «Прибутку», подекуди електрички подорожчали майже удвічі, порівняно з тарифами, що діяли з 15 травня 2018 року.

Тарифи на проїзд у приміському сполученні
Нові

(18.05.2019)

Старі

(15.05.2018)

Відстань,

км

Вартість квитка, грн

Зростання,

грн

Зростання, %
1-10 11.00 8.00 3 37,5
11-20 13.00 8.00 5 62,5
21-30 18.00 11.00 7 63,64
31-40 20.00 12.00 8 66,67
41-50 25.00 16.00 9 56,25
51-60 27.00 16.00 11 68,75
61-70 32.00 20.00 12 60
71-80 34.00 20.00 14 70
81-90 40.00 25.00 15 60
91-100 42.00 25.00 17 68
101-110 45.00 25.00 20 80
111-120 50.00 30.50 19,5 63,93
121-130 53.00 30.50 22,5 73,77
131-140 57.00 30.50 26,5 86,89
141-150 60.00 35.50 24,5 69,01
151-160 63.00 35.50 27,5 77,46
161-170 65.00 35.50 29,5 83,10
171-180 67.00 40.00 27 67,5
181-190 72.00 40.00 32 80
191-200 74.00 40.00 34 85
201-210 77.00 45.00 32 71,11
211-220 81.00 45.00 36 80
221-230 84.00 45.00 39 86,67

Як бачимо, вартість проїзду становить від 11 грн — на відстань подорожчі 1-10 км, до 84 грн — на максимальну відстань поїздки в 221-230 км. Якщо порівнювати з тарифами, що діяли до цього часу, то зростання склало від 3 грн на найменшу дистанцію поїздки і аж до 39 грн — на найбільшу. У відсотковому значенні найбільше зросли поїздки на відстань 131-140 км — на 86,89%.

Задля прикладу: поїздка зі Львова до Трускавця тепер обійдеться у 50 грн, тоді як раніше квиток коштував 30 грн 50 коп. За поїздку до Стрия тепер доведеться заплатити 35 грн, до Дрогобича — 45 грн, до Стебника — 45 грн, до Самбора — 34 грн.

Чергове подорожчання електричок обурило людей.

Львів’янка Оксана Домашовець-Онищук в блозі на сайті «Кореспондент» написала, що вартість проїзду з смт. Красне до станції Львів зросла з 17 до 28 гривень. При цьому, нарікає авторка, умови проїзду з кожним роком погіршуються: «Більшість вагонів, які зараз курсують приміським сполученням, це вагони, які були випущені в 1960-1980 рр… Так в якому робочому стані вони зараз можуть бути? Все вірно, в печальному, в такому, що, [highlight]коли ти сідаєш в вагон, то дійсно думаєш про те, чи доїдеш[/highlight], чи, можливо, по дорозі щось зламається чи загориться… Стан вагонів просто «вражає».

«Особисто мені набридло, набридли такі умови; набридло, що ми по факту нічого не можемо змінити. Я чудово розумію, що знайдеться багато людей, які будуть впевнені, що все не так страшно. Але моя думка, що все просто жахливо і від безвиході хочеться не тільки кричати, а рвати і метати — щоб почули всі, особливо наша влада; щоб зрозуміли, що далі так бути не може. Всьому є межа», — не стримує емоцій Оксана Домашовець-Онищук.

Тим часом, прес-служба Львівської залізниці виступила із заявою, що [highlight]причиною підняття цін за проїзд у приміському сполученні є постійно зростаюча збитковість приміських перевезень[/highlight]. Як пояснюють залізничники, у 2018 році доходи Львівської регіональної філії становили 95,4 млн грн, а експлуатаційні витрати на ремонт, паливно-мастильні матеріали та інші необхідні затрати — 1 млрд 386 млн грн. Таким чином, сума збитків склала 1 млрд 290 млн грн.