29 грудня Львівська державна залізниця ввела в експлуатацію водогін, який забезпечуватиме питною і технічною водою поїзди, які відправляються зі Львова, – повідомив „Контекст” заступник начальника Львівської залізниці Леонід Ткачук.
Для цього, за його словами, було зроблено 3 свердловини глибиною від 50 метрів і прокладено 4,5 км водогонів до залізничної станції „Клепарів” у Львові.
Леонід Ткачук повідомив, що водогін обійшовся залізниці в 1 200 тис. грн. Очікується, що всі видатки окупляться протягом 2,5 місяців.
Він зазначив, що досі Львівська залізниця щомісяця сплачувала за водопостачання МКП „Львівводоканал” 500 тис. грн.
Заступник начальника розповів, що введення в експлуатацію Львівською залізницею власного водогінного господарства здійснено в рамках програми „Вода”, яка передбачає забезпечення власною водою й інші залізничні станції. Так, наступний водогін залізниця планує ввести в експлуатацію в Чернівцях.
Львівська залізниця здійснює перевезення вантажів і пасажирів територією 7 областей Західної України – Львівської, Рівненської, Тернопільської, Волинської, Івано-Франківської, Чернівецької і Закарпатської.
Через Львівську залізницю проходить залізничне транспортне сполучення з країнами Західної та Південної Європи через Польщу, Словаччину, Угорщину, Молдову, Румунію, з країнами Прибалтики через Білорусь.
Експлуатаційна довжина колії становить 4552,4 км (20,4% загальноукраїнської), довжина електрифікованих дільниць – 1424 км (15,6%).
На залізниці діє 354 станції (348 виконують пасажирські операції), 21 вокзал (6 на самостійному балансі).
Залізничним транспортом у західному регіоні України здійснюється 51,8% пасажирських і 97,8% вантажних перевезень.
У 2002 році Львівська залізниця отримала 40,102 млн. грн. чистого прибутку (у 2001 р. – 23,968 млн. грн. прибутку).