Львівська компанія з виробництва м’яких меблів “Киянка-Штайнгофф” 30 січня представила свою нову торгову марку “Діваль”, під якою відтепер виходитиме уся її продукція.

Компанія вважає, що вихід на ринок під новою торговою маркою дозволить їй “відірватися” від недобросовісних конкурентів, які під маркою “Киянки” продавали свої “низькосортні меблеві підробки”, відтягуюючи таким чином від неї споживача.

“Нова торгова марка дозволить нам збільшити обсяги виробництва, якість нашої продукції і закріпитися на ринку”, – сказав на представленні нової ТМ президент ТзОВ “Компанія “Киянка-Штайнгофф” Володимир Киянка.

Він повідомив, що роботу над створенням нової марки компанія розпочала у серпні 2002 року. Апробація ТМ “Діваль” пройшла у жовтні в Києві на спеціалізованій виставці “Київ Експо Меблі 2002”. “Ми провели опитування і воно показало, що покупець нормально сприймає її. Виникають асоціації з диваном”, – сказав В. Киянка.

За його словами, гарантом оригінальності продукції “Киянки-Штайнгофф” будуть фірмові бірки “Діваль”, якими вона маркуватиметься. “Це буде на кожному нашому наборі”, – сказав В. Киянка. Бірки, додав він, будуть розміщені у технологічному шві кожного елемента м’якого комплекту.

Президент компанії запевнив, що підробити бірку неможливо, оскільки вона виготовляється на спецзамовлення в Австрії і “видається під розписку на кожен набір”.

Розробкою нової торгової марки “Киянка-Штайнгофф” займалася спільно з рекламною агенцією “УРА” (Українське рекламне агентство “Галицькі контракти”).

ТзОВ „Компанія Киянка-Штайнгофф” – спільне українсько-німецьке підприємство, створене у 2001 році концерном Steinhoff GMBH Europe і львівською компанією „Киянка”. Компанія займає 10% українського ринку м’яких меблів.