Прийняття комплексної програми розвитку автотранспорту Львова сьогодні є важливим як ніколи, зважаючи на велике завантаження автотранспортом та загазованість центральної частини міста, – заявив начальник управління транспорту та зв’язку Львівської міськради Ярослав Вовчак, виступаючи 9 грудня на обговоренні комплексної програми розвитку автотранспорту Львова у Львівській міській раді.
Під час обговорення програми заступник начальника управління транспорту та зв’язку Ігор Сошенко звернув увагу на те, що у місті недостатньо великих магістральних доріг.
Заступник начальника ДАІ м. Львова Сергій Клочко запропонував створити при міському управлінні транспорту робочу групу, яка б переглянула усі існуючі маршрути (їх у Львові зараз нараховується 78). Він також вважає, що у місті необхідно розпочати проектування і будівництво автостанцій.
На думку заступника начальника управління екології та природних ресурсів Львівської міськради Леоніда Назаренка, тендерна комісія, яка видаватиме ліцензії на перевезення, повинна враховувати те, в якій кількості здійснюються шкідливі викиди транспортними засобами того чи іншого підприємства, і ци здатні ці підприємства їх зменшити.
Під час обговорення прозвучали також пропозиції фіксувати конкретні зупинки усіх пасажирських автобусів, позначати місця зупинок, надати виключне право встановлення маршрутів Львівській міськраді.
„70% маршрутів повинні бути короткими і не перетинати центр міста”, – зазначалося на обговоренні.
Комплексна програма розвитку автотранспорту міста Львова, як планується, буде розглянута на наступному сесійному засіданні Львівської міської ради.