Фото: moilichnosti.ucoz.ru
Генрі Форд

У Львові триває набір у Міжнародну «Школу реклами» ім. Генрі Форда. 

Як повідомляється на сайті Львівської міськради, навчальна програма в цій школі розроблена у форматі майстер-класів, лекцій, тренінгів, дискусій та виїзних зустрічей.

Використовуючи інтерактивні технології, слухачі отримують практичні навики в сфері реклами, зрозуміють основні рекламні механізми та особливості рекламного ринку України та Європи, обіцяють організатори.

«Нагальна проблема – знайти у Львові підготовленого копірайтера, рекламіста чи іншого фахівця з медійної сфери. Тому провідні медіа-компанії об’єднались і реалізовують «Школу реклами». Тепер безробітні та охочі змінити свій профіль можуть пройти підготовку у відомих громадських діячів, рекламістів, «телевізійників» та отримати роботу своєї мрії в українських та іноземних медіа-компаніях», — зазначила Віра Пузенко, радіоведуча «Львівської хвилі», керівник відділу аудіо-реклами студії звукозапису FONiЯ records

Освітня програма навчить ефективно використовувати рекламу, досягати максимальних результатів у цій сфері та працевлаштує слухачів у компаніях – партнерах:  телеканал «Інтер», Медіа-холдинг «ZІК», телеканал «DATV», радіо «MJoy Radio», газета «Експрес», Медіа група «Каталонія».

«Як показала практика, успішно економічну кризу можуть подолати тільки підприємства з висококваліфікованим і досвідченим персоналом та висококласними менеджерами. Міжнародна «Школа реклами» ім. Г. Форда вже рік готує такі кадри для сфери медіа. Тому МКК «Новар» і зацікавилась цим проектом. Школа – одна з небагатьох тренінгових організацій України, яка регулярно запрошує тренерів з країн Європи та США. Партнери компанії «Новар» (а це засоби масової інформації та рекламні агенції закордоном) готові приймати випускників Школи на стажування і працевлаштування», — повідомив Олександр Гавріш, генеральний директор міжнародної консалтингової компанії «Новар»

За інформацією організаторів, навчальна програма включає 30% нових тренерів, тому кожен набір «дивує новими майстер-класами, тренінгами, дискусіями та виїзними зустрічами». Вечірній формат дозволяє задіяти не тільки безробітних, але і тих, хто роками «просиджує» не на тій роботі. Відбір відбувається одразу на етапі подачі анкети. Також претенденти тестуватимуться на креативність, дисциплінованість та відповідальність омріяним посадам.

Детальніша інформація: Наталія Шегда, тел (063) 813-31-76, (032) 247-09-29, reklamist.org.ua@gmail.com.

Перша «Школа реклами» імені Генрі Форда тривала з 1 березня 2012 р. до середини квітня. 1 березня 2013 року розпочнеться робота четвертого ювілейного сезону. За цей час «Школу реклами» імені Генрі Форда закінчило понад 100 випускників, а заняття провели представники 6 країн світу з 20 медіа-компаній.


«Прибуток»