Фото: Nestle
В Україні з року в рік посилюється попит на цукерки з алкогольними наповнювачами.
Про це повідомила керівник кондитерського напрямку Nestle в Україні і Молдові Дейра О’Донох’ю.
Водночас сегмент таких продуктів в країні не досить розвинений, зазначила вона.
Відтак у компанії вважають, що нові цукерки ТМ «Світоч» «Ля коктейль піна колада» та «Ля коктейль айріш крім» українці купуватимуть із задоволенням.
Цукерки представляють собою поєднання чорного і білого шоколаду з лікерними наповнювачами.
Як повідомив «Прибуток» директор з корпоративних питань Nestle в Україні і Молдові Геннадій Радченко, раніше вони продавались у коробках, а тепер їх можна буде придбати і на вагу.
До слова, асортимент вагових цукерок ТМ «Світоч» поповнився і за рахунок нових «Тофі Ексклюзив». У них поєднано м’яку карамель і молочну глазур. В Nestle впевнені, що цим цукеркам, так само як і цукеркам з алкогольними наповнювачами, гарантований успіх на ринку, оскільки вони отримали схвальні відгуки в результаті передпродажного тестування.