26 квітня спеціалісти з PR розкажуть на семінарі у Львові, чим може бути корисною бізнесу інтернет-комунікація.
Як сказано на веб-сайті семінару «Інтернет-комунікації на користь бізнесу» (PR і Web 2.0), метою семінару є визначення переваг використання інтернету (зокрема т.зв. Web 2.0 і соціальних мереж) для «розкрутки», позиціонування та PR власного бізнесу.
«Визнані спеціалісти у цій сфері познайомлять вас із відповідними ресурсами інтернету, ефективними способами ведення віртуального діалогу з потенційними клієнтами та правилами ефективного використання Web 2.0 для PRу компанії чи слухача семінару як спеціаліста на ринку праці», — йдеться у повідомленні.
Гостями семінару є PR-директор Майкрософт Україна Ярина Ключковська (читатиме доповідь «Ефективна PR-кампанія вашого бізнесу в інтернеті», керівник аналітичної групи експертної компанії pro.mova Вікторія Бриндза («Використання інструментів Web 2.0 в інтернет-комунікаціях») та керівник напрямку розвитку бренду агенції FRESHPR Остап Малашняк («Меседж: про що ми говоримо і як»).
Участь у семінарі платна.