Для львівських інтернет-магазинів, які досі не в «Яндекс.Маркеті», це нагода збільшити обсяги продажів, і при цьому витрачати невеликі гроші на просування.
«Яндекс.Маркет» повідомив, що 1 березня стартує акція «Безліміт для магазинів в Україні», в рамках якої українські інтернет-магазини можуть підключитися до одного з найбільших в Україні прайс-агрегаторів і сплачувати за присутність в ньому фіксовану плату в розмірі 5 у.о. на місяць.
За внутрішнім курсом «Яндекса» 1 у.о. наразі дорівнює 10 грн. без ПДВ. Отже, абонплата складатиме 50 гривень. Для порівняння, зараз онлайн-магазини витрачають на цей канал залучення клієнтів в середньому від 5 до 30 тис. грн. Перехід одного користувача з «Яндекс.Маркету» їм коштує від 1 грн. (без ПДВ).
«Ми вирішили надати українським магазинам можливість до кінця року розміщуватися на «Маркеті» за дійсно символічну плату, причому фіксовану», — зазначила менеджер із роботи з ключовими клієнтами «Яндекс.Україна» Анна Куц.
На такий крок, за її словами, компанія пішла, зважаючи на те, що через складну економічну ситуацію в Україні велика кількість магазинів, особливо дрібних, змушена була урізати бюджети на просування і рекламу.
Інтернет-магазини, які підключились до «Яндекс.Маркета» раніше, також будуть переведені на абонплату.
На сьогодні в «Яндекс.Маркеті» представлено товари близько 800 українських онлайн-магазинів. Переважно це продавці електроніки та побутової техніки. В «Яндексі» очікують, що завдяки акції до прайс-агрегатора підключиться більше магазинів, що торгують дитячими товарами, одягом, товарами для дому та ремонту.
Скільки інтернет-магазинів з Львівської області є в «Яндекс.Маркеті», у компанії відповісти не змогли. «Виокремити окремо Львівську область зі статистики ми не можемо, проте наразі на сервісі є активними десь 50 магазинів із Західної України. Ще близько 30, на жаль, наразі не «дотягли» до «Маркету» за критеріями якості — наприклад, не відповідають нашим технічним вимогам», — розповіла «Прибутку» Анна Куц, зазначивши, що в сумі це плюс-мінус повне покриття регіону.
Галицьких крамниць найбільше у категоріях «Товари для дому», «Будівництво та ремонт» та «Дитячі товари».
«Яндекс.Маркет» входить в топ-3 сервісів порівняння цін та характеристик товарів в Україні. За даними GfK, близько 65% українських користувачів роблять покупки після того, як вибрали магазин на прайс-агрегаторі.