Головна / Інше / Йогурт «Молокія» без наповнювача та цукру надійшов у продаж

Йогурт «Молокія» без наповнювача та цукру надійшов у продаж

Картинка: www.molokia.com.ua

З 2 квітня на полицях магазинів західної та центральної України з’явився натуральний йогурт ТМ «Молокія» без наповлювача та цукру. 

Про це «Прибуток» повідомила керівник відділу маркетингу ПрАТ «Тернопільський молокозавод» (продукція під ТМ «Молокія») Оксана Стець.

Впродовж квітня у торгових мережах відбуватимуться дегустрації, під час яких гурмани зможуть скуштувати, яка новинка на смак.

До складу йогурту входять добірне молоко із збереженою природною жирністю, та йогуртова закваска (Lactobacillus delbrueckii subsp. bulgaricus, Streptococcus salivarius subsp. Thermophilus). Оскільки йогурт є нетермізованим (після внесення закваски продукт не піддають додатковій термічній обробці), він є живим продуктом, тобто в ньому збережені вітаміни, макро- та мікроелементи, які притаманні натуральному молоку.

Йогурт «Молокія» можна застосовувати як заправку для овочевих страв, а що важливіше – це чудовий варіант для споживання йогурту людьми, схильними до алергій на фрукти та ягоди. Водночас, цей йогурт можна використати для створення власних солодких йогуртів.

Лінійка пляшкових йогуртів «Молокія» тепер налічує 5 видів:
– натуральний йогурт без наповнювача,
– зі злаками,
– з персиком та абрикосом,
– з полуницею та суницею,
– із лісовою ягодою.

Ці йогурти не містять стабілізаторів та загущувачів, ГМО, консервантів, тому мають короткий термін зберігання, що підтверджує натуральність продукту.

Йогурт натуральний «Молокія» 2,5% жирності (згідно з державними стандартами України 4343:2004) створений завдяки сучасним технологіям і високому контролю якості. У ньому відсутні наповнювач, цукор та фруктова частина, – тому це чудовий продукт дієтичного харчування.

«Тернопільський молокозавод» (www.molokija.com) засновано у 1957 році як міський молокозавод. У 2000 році на потужностях міського молокозаводу було створено ЗАТ «Тернопільський молокозавод», що стало початком переоснащення підприємства та дало можливість розширити його потужності. У 2011 році закрите акціонерне товариство стало приватним акціонерним товариством «Тернопільський молокозавод». Підприємство здійснює виготовлення натуральної молочної продукції під брендом ТМ «Молокія» завдяки налагодженій інфраструктурі сировинної бази, яка передбачає багаторічну співпрацю із великотоварними фермерськими і колективними господарствами. Асортимент продукції підприємства складає близько 35 найменувань, серед яких — масло і молоко, кисломолочний сир, сметана, кефіри та йогурти, інше. Географія поширення продукції пов’язана з принципами продавати лише свіжу молочну продукцію, що передбачає щоденну її доставку по всій території західної України та частини центральної (Вінницька, Житомирська та Київська області).

*

Відтепер новини з «Прибутку» можна отримувати на e-mail.

Просто введіть адресу Вашої електронної пошти за цим посиланням:

Економічні новини на E-mail

Відмовитись від розсилки Ви зможете у будь-який час, клікнувши на лінк «unsubscribe now» внизу кожного листа розсилки.

«Прибуток»

x

Рекомендуємо

У Львові відбудуться безкоштовні тренінги з фінансової грамотності

Із 1 по 3 листопада в Будинку вчених у Львові проходитимуть Дні ...