Головна / Інше / Дочірнє підприємство ХК „Доброта” „Автоцентр” є повноправним власником Дрогобицького заводу автокранів — ФДМУ

Дочірнє підприємство ХК „Доброта” „Автоцентр” є повноправним власником Дрогобицького заводу автокранів — ФДМУ

Дочірнє підприємство ТзОВ „Холдингова компанія „Доброта” „Автоцентр” (ДП „Автоцентр”) є повноправним власником 58,83% акцій ВАТ „Дрогобицький завод автомобільних кранів” (ДЗАК), які були продані регіональним відділенням ФДМУ у Львівській області на конкурсі в 2001 році.

Про це в інформації про продаж пакету акцій ВАТ „ДЗАК”, надісланій „Контекст-медіа”, заявляє заступник начальника РВ ФДМУ у Львівській області Наталія Горлач.

У підтвердження цього вона наводить висновки Контрольно-ревізійного управління у Львівській області, яке, перевіряючи у 2003 році регіональне відділення Фонду держмайна, здійснило також вибіркову перевірку дотримання умов проведення конкурсів, в т.ч. продажу за конкурсом пакета акцій Дрогобицького заводу автокранів, і не виявило ніяких порушень.

Відтак попередні заяви директора ТзОВ „Укрспецмаш” Валерія Єфімова про те, що ХК „Доброта” незаконно володіє контрольним пакетом акцій ДЗАК, Наталія Горлач називає недостовірними.

Вона звертає увагу, що у своїх заявах „Укрспецмаш” акцентує увагу на сумі, запропонованій за держпакет Дрогобицького автокранового, і водночас уникає теми концепції розвитку заводу, яка була невід’ємною частиною конкурсної пропозиції учасників. „Дане питання уникається свідомо, оскільки воно їм не вигідне”, — зазначає заступник начальника РВ ФДМУ у Львівській області.

Не вигідне це питання „Укрспецмашу” тому, пояснює вона, що його концепція розвитку ДЗАК передбачала зниження обсягів реалізації продукції по 2003 рік включно: якщо на момент проведення конкурсу об’єм реалізації за 9 місяців 2001 р. становив 9 500 тис. грн., то „Укрспецмаш” планував у 2001 р. — 8 000,0 тис. грн., у 2002 — 9 000,0 тис. грн. „Об’єми реалізації на рівні 2001 року, які вже існували на ВАТ на момент проведення конкурсу, планувалися лише в 2004 році”, — підкреслює Н.Горлач.

Крім цього, у концепції „Укрспецмашу”, за її інформацією, не було наведено жодних цифрових показників, передбачених додатком 3 до Положення про конкурс: „Вона не містить і повністю не розкриває шляхів виконання фіксованих умов конкурсу, як це передбачено п.4.4 Положення про конкурс. Крім того, в концепції не надано прогнозного фінансового плану діяльності ВАТ на перспективу (5-10 років), який повинен відображати динаміку зростання обсягів реалізації (робіт, послуг), скорочення собіварості реалізованої продукції”.

„Учасник конкурсу ДП „Автоцентр” хоч і запропонував меншу ціну за пакет акцій ВАТ „ДЗАК”, ніж інші учасники, але тільки він виконує усі фіксовані умови конкурсу”, — наголошує пані Горлач.

Вона зазначає, що концепція „Автоцентру” здалася конкурсній комісії найбільш привабливою з усіх запропонованих через те, що за нею на заводі протягом 3 років має бути забезпечене доведення обсягів виробництва автокранів до 300 штук в рік. Згідно з нею „Автоцентр” також зобов’язується протягом тих-таки 3 років внести інвестиції на модернізацію та реконструкцію виробництва в сумі не менше 1 млн. грн.

Заступник начальника РВ ФДМУ у Львівській області спростовує заяви „Укрспецмашу” і щодо нібито занепаду Дрогобицького заводу автокранів, відколи його власником стала ХК „Доброта”: „У вересні 2002 р. регіональним проводилась поточна перевірка виконання умов договору купівлі-продажу пакета акцій ВАТ „ДЗАК”… Зобов’язання, які мають постійний характер, а саме: збереження профілю діяльності, збереження кількості робочих місць, виконання мобілізаційних завдань — виконуються. На ВАТ відсутня прострочена заборгованість перед бюджетом, Пенсійним фондом, із виплати заробітної плати; збільшено обсяги виробництва”.

Вона зазначає, що в даний час виконання грошових зобов’язань Дочірнім підприємством ХК „Доброта” „Автоцентр” зупинено ухвалою Господарського суду Львівської області від 12 грудня 2002 року, але, враховуючи рішення Вищого господарського суду від 7 серпня 2003 року (ним залишається в силі рішення Господарського суду Львівської області від 1 листопада 2001 р. про визнання „Автоцентру” переможцем конкурсу), „регіональним відділенням найближчим часом будуть вчинені всі необхідні заходи щодо відновлення виконання покупцем грошових зобов’язань по ВАТ „ДЗАК”.

В інформації про продаж пакета акцій Дрогобицького автокранового заводу Наталія Горлач також наводить факт подачі „Укрспецмашем” скарги в Генеральну прокуратуру, в якій ТзОВ написало, що його суперник по конкурсу не розрахувався за придбаний пакет і взагалі є банкрутом. Вона заявляє, що це неправда: „Автоцентр” вчасно і в повному обсязі розрахувався за покупку, а конкурсною документацією була підтверджена його прибуткова діяльність.

„Чого не можна сказати про двох інших учасників конкурсу: ТзОВ „Южтяжмаш” зареєстровано за 3 місяці до проведення конкурсу і на момент його проведення навіть не мало сплаченого статутного фонду, який становив 11 800 грн.; ТзОВ „Укрспецмаш” зареєстровано в листопаді 2000 р., показники господарської діяльності — від’ємні”, — зауважує Н.Горлач.

Як повідомляло агентство, директор ТзОВ „Укрспецмаш” Валерій Єфімов звинувачує Холдингову компанію „Доброта” у незаконному володінні упродовж 2 років контрольним пакетом Дрогобицького заводу автокранів, оскільки на конкурсі купівлі-продажу 58,83% пакету акцій у 2001 році більшу суму за нього запропонував „Укрспецмаш”.

Конкурс з продажу контрольного пакета акцій Дрогобицького заводу автокранів відбувся 4 жовтня 2001 року. Участь у ньому взяли ТОВ „Южтяжмаш”, ТОВ „Укрспецмаш” та ДП “Холдингова компанія „Доброта” “Автоцентр”, які запропонували за виставлений пакет акцій (стартова ціна — 3 635 278 грн.), відповідно, 5 600 000, 7 050 000 та 3 640 100 грн. Переможцем був названий «Автоцентр». «Укрспецмаш» не погодився з таким рішенням і на його вимогу конкурсна комісія провела 10 жовтня ще одне засідання, на якому підтвердила своє попереднє рішення.

З того часу «Укрспецмаш» в судах вимагає скасувати результати приватизації ДЗАК.

x

Рекомендуємо

Енцо Сардо виступає на презентації власної книжки у Львові

«Сицилієць і галичанин зрозуміють одне одного з півслова»

Для чого до Львова приїжджала делегація з Сицилії