Головна » Інше » Галичани роздають маршрути

Галичани роздають маршрути

Фото: tsn.ua

До участі в транспортному конкурсі, призначеному у Львівській області на 9 листопада, допустять лише власників автобусів, пише «Деловая столица»

На конкурс буде виставлено 69 внутрішньообласних автобусних маршрутів. У перевізників, що їх обслуговують, спливає термін договорів з ОДА. Чиновники трохи відкоригували умови для учасників. Заступник губернатора Євген Пастух каже, що на гроші пасажирів не зможуть претендувати компанії, у яких немає власного транспортного парку.

Раніше тендерний комітет визнавав переможцями учасників без машин, які потім залучали до роботи на маршрутах інших підприємців і, як стверджує пан Пастух, брали з них гроші за «вхід у бізнес». Чиновники вирішили покласти край цій ганебній практиці, тим більше що ринку це не загрожує особливими втратами: з 163 львівських перевізників тільки п’ять не мають власних автобусів.

Документи на участь в конкурсі приймаються до 21 жовтня. Плата коливається від 550 до 1,7 тис. грн., залежно від рентабельності маршруту. Дозвіл видається на 5 років. Транспортна компанія повинна надати тендерному комітету детальну інформацію про свій парк, повідомити, обновлявся він протягом останнього року, чи є автобуси, облаштовані для перевезення людей з особливими потребами. Крім того, в штаті у них повинні бути не лише водії відповідних категорій, але й медики, механіки, що відповідають за випуск транспорту на маршрут.

Виконати ці умови зможуть спеціалізовані підприємства ВАТ «Львівське АТП-14631», ВАТ «Львівське АТП-14630», ТзОВ «Міра і К», ВАТ «Самбірське АТП-14608», які мають у своєму розпорядженні по 120-130 автобусів. Приватні підприємці навряд чи складуть їм серйозну конкуренцію і отримають хіба що малопривабливі маршрути.

Якщо якісь напрямки залишаться не затребуваними, їх повторно виставлять на конкурс, а в якості бонусу запропонують перевізникам доставляти пасажирів в Трускавець, Буковель, Моршин, Східницю та інші населені пункти, облюбовані курортниками.

Голова Асоціації перевізників Львівщини Роман Лобода вважає наміри влади укрупнити ринок логічним, оскільки простіше контролювати декілька великих компаній, ніж сотні приватників. «На ринку повинно працювати обмежена кількість операторів. У Львові їх має бути п’ять-шість, в області – максимум два десятки», – говорить він.

Prybutok.com.ua

x

Рекомендуємо

Ключі від орендованої квартири

Мешканці Львівщини не поспішають платити податки з доходу від здавання житла в оренду

Громадяни, які володіють житловою нерухомістю і здають її в оренду за посередництвом ...