Головна / Інше / Екс-моделька Оксана Родак почала видавати глянцевий журнал

Екс-моделька Оксана Родак почала видавати глянцевий журнал

Перша сторінка журналу «Anturazh»

Оксана Родак, колишня модель, директор модельної агенції «Anturazh» (Львів), почала видавати однойменний глянцевий журнал. 

ПРО ЖУРНАЛ. ГОЛОВНЕ

Позиціонування: видання загального інтересу.

Наповнення: новини моди, спорту, авторинку, політики, економіки, шоу-бізнесу.

Тираж: 10 000 примірників.

Періодичність: 1 раз на місяць.

Особливості розповсюдження: 60% накладу розповсюджуватимуться у закладах відпочинку, салонах краси, ресторанах, нічних клубах, банках. Решту можна буде придбати за передплатою або у кіосках «Торгпреса».

Роздрібна ціна: ~12 гривень.

«ANTURAZH», «RIA», «LVIV TODAY». ХТО КОГО?

Журнал «Anturazh», за словами його головного редактора Володимира Місяйла, збирається позмагатися за популярністю з двома іншими львівськими глянцевими виданнями — «RIA Львів» та «Lviv Today».

«Львів — місто, що має славу культурної столиції, — поки що у порівнянні з Києвом, Харковом, Дніпропетровськом, у пропозиції глянцевих журналів, що відображають життя місцевого бомонду, пасе задніх», — зазначив він.

Конкурентною перевагою «Anturazh», зі слів головреда, має стати більш ширше у порівнянні з глянцями-конкурентами висвітлення закулісного життя шоу-бізнесу, політиків, а також публікація різноманітних рейтингів. Так, у першому номері опубліковано рейтинг найвпливовіших жінок львівського телевізійного простору, а також рейтинг найстильніших футбольних команд України.

Видання також планує згодом організувати щорічну премію найвпливовіших людей Львівщини.

Фото: Zaxid.net
Оксана Родак вирішила випробувати фарт у медіа-бізнесі

ХТО ФІНАНСУЄ

Оксана Родак стверджує, що фінансує видавництво журналу з власних коштів. Вона розраховує, що «Anturazh» зрештою матиме комерційний успіх.

КОМЕНТАР ЕКСПЕРТА

«Журнал в цілому справляє непогане враження. Хороша поліграфія. Видно, що люди витратили багато часу на верстку. У мене, в принципі, особливих зауважень до неї немає, хоча переконаний, що мої друзі дизайнери знайшли б у ній ряд огріхів.

Щодо якості текстів поки що нічого не можу сказати, бо не читав. Але подача тем мені подобається: рубрички, врізки, дроблення тексту – це все дуже добре.

Але по великому рахунку нічого нового команда «Антуражу» не запропонувала. Поки що львівські глянцеві видання перебувають на етапі калькування, беручи за зразок столичні, російські та англомовні глянцеві журнали. Єдина відмінність — це локалізація: тут ми читаємо про львівських «зірок», які, проте, є «зірками» у вузькому колі своїх друзів, знайомих і родичів. В цьому, напевно, й основна проблема, з якою доводиться стикатися місцевим виданням такого типу, — відсутність яскравих персон, про яких було б цікаво читати.

Найбільше мені сподобалось, що «Антураж» фінансує колишня моделька. Дівчина могла витратити гроші на відпочинок, шопінг і тому подібне, але ні, вона вкладає гроші у видавництво журналу. Це — похвально». 

Василь Хомин, журналіст, медіа-експерт

Press-centre.com.ua, 01.07.2010

x

Рекомендуємо

Медіа-холдинг екс-депутата Львівської міськради запустить 10 інтернет-видань у 2017 році

Медіа-холдинг «Українська інтернет-медіа компанія» (UIMC) запустить десять нових інтернет-видань у 2017 році.