Головна / Інше / Буревій нашкодив «рекламщикам»

Буревій нашкодив «рекламщикам»

Буревій 3 червня завдав шкоди операторам зовнішньої реклами. 

Лише у Львові, як повідомила Інна Свистун, директор КП «Адміністративно-технічне управління» (здійснює нагляд за станом зовнішньої реклами у Львові), стихія зіпсувала понад 40 рекламних конструкцій. 

«Деяким конструкціям були завдані незначні пошкодження, деяким – більш серйозні», – сказала вона.

Найбільшої шкоди буревій завдав 13 великоформатним рекламоносіям (6х3 метри), 9 з яких розташовані по вулиці Стрийській, 3 – на проспекті Червоної Калини і 1 – на вулиці Зеленій.

Білборд на Зеленій спричинив ще й незручності для львів’ян, бо від сильного вітру нахилився і завис на контактній мережі тролейбусної лінії, перекривши рух тролейбусів. «Але ми оперативо відреагували і протягом двох годин демонтували той пошкоджений рекламний засіб і рух електротранспорту відновили», – зазначила Інна Свистун. Демонтаж проводили за відсутності власника білборда, позаяк він знаходиться у Донецьку.

В цілому у Львові налічується близько 2 500 носіїв зовнішньої реклами, в т.ч. понад 1 500 великого формату. Таким чином від буревію постраждали 2-3% від загальної кількості білбордів. 

Масштаби руйнувань рекламних конструкцій по Львівській області не відомі.

Проте, за свідченням очевидців, 4 червня, наступного дня після буревію, на автошляхах області ще можна було спостерігати багато пошкоджених рекламних щитів, деякі з яких були буквально зігнуті до землі.

В Асоціації зовнішньої реклами України повідомили, що пошкодження рекламоносіїв внаслідок природної стихії трапляються доволі рідко. Якщо пошкодження і трапляються, то здебільшого через людський фактор – шляхом навмисного вандалізму та дорожньо-транспортних пригод, зазначив голова асоціації Артем Біденко. За його словами, з цих причин щороку псуються 5-7% рекламних носіїв.

Самі оператори зовнішньої реклами про збитки від буревію розповідають неохоче. У декількох компаніях оприлюднювати фінансові втрати відмовилися.

В одній з великих львівських компаній-рекламорозповсюджувачів, яка не постраждала від стихії, Вголосу розповіли, що значної частини пошкоджень можна було б уникнути, якби оператори встановлювали конструкції з підвищеною стійкістю до вітру.

x

Рекомендуємо

У Синютки готуються здати в оренду майже 200 водойм. Перелік

Департамент екології та природних ресурсів Львівської ОДА готує для передачі в оренду ...