Головна / Інше / Анонс: навчальний курс Романа Кушніра «Нейромаркетинг і теорія поширення інформації»

Анонс: навчальний курс Романа Кушніра «Нейромаркетинг і теорія поширення інформації»

Школа розвитку SPE запрошує пройти навчальний курс «Нейромаркетинг і теорія поширення інформації», орієнтований на розвиток бізнесу і збільшення продаж. 

Ціль курсу: збільшити прибуток у своєму бізнесі, розуміючи механізми прийняття рішення людиною.

Курс рекомендується власникам бізнесу, а також тим хто створює своє ім`я як бренд.

Програма навчання

23 квітня Вт  20:00 – 21:30 Ваша унікальна пропозиція, або чому найкраща конкуренція це монополія

25 квітня Чт  20:00 – 21:30 Як заробляти більше (основні джерела збільшення прибутку)

30 квітня Вт  20:00 – 21:30 Правильна робота з клієнтами

07 травня Вт  20:00 – 21:30 Формування візуального образу реклами. Фізіологія сприйняття

09 травня Чт  20:00 – 21:30 Мозок ящура: Action and reaction. Чому ми не можемо не діяти

14 травня Вт  20:00 – 21:30 Принципи прийняття рішення в поведінковій економіці: очікування (pre feeling)

16 травня Чт  20:00 – 21:30 Принципи прийняття рішення в поведінковій економіці: порівняння (comparison)

21 травня Вт  20:00 – 21:30 Принципи мотивації: як приручити свого ящура?

23 травня Чт  20:00 – 21:30 Поширювачі інформації, або як зробити так щоб про вас знав цілий світ?

28 травня Вт  20:00 – 21:30 Етапи поширення інформації. Точка входу

30 травня Чт  20:00 – 21:30 Соціальні групи і їх вплив на прийняття рішень

04 червня  Вт  20:00 – 21:30 Як поширити інформаційний вірус?

Після проходження курсу слухачі:

–       сформують унікальність своєї пропозиції на ринку

–       навчаться заробляти більше працюючи менше

–       вмітимуть формувати психологічно правильний образ своєї візуальної реклами

–       зрозуміють свій емоційний «мозок ящура» і навчаться ним користуватись

–       знатимуть як використовувати ефекти очікування і порівняння

–       зрозуміють мотивацію людини як споживача

–       знатимуть, як знайти людей, які швидко поширять інформацію про них

–       розумітимуть, як і коли створити зручну для поширення інформацію

–       вмітимуть використовувати малі соціальні групи

–       вмітимуть поширити потрібний їм інформаційний вірус

Кількість учасників: ефективна група 10-12 чол.

Вартість участі у курсі: 880 грн., або двома платежами по 580 грн.

Дата проведення: з 23 квітня по 11 червня 2013 р

Час проведення: щовівторка і щочетверга з 20:00 до 21:30

Місце проведення: SPE, м. Львів, вул. Зелена 20, актовий зал

Курс розробив і веде: Кушнір Роман, керівник Школи розвитку SPE, тренер з загальною тривалістю проведених тренінгів понад 2600 год., автор понад 20 різних навчальних програм і курсів, функціональний психолог, автор книги «Особиста стратегія виживання людини» і “Великий оратор, як говорити так щоб Вам аплодували стоячи”

Курс розрахований лише на тих, хто реально націлений на результат!

Особливості курсу:

–  навчитись розуміти власну поведінку споживання під впливом емоцій

–  курс базується на найсучасніших дослідженнях у сфері нейромаркетингу (neuromarketing) і поведінкової економіки (behavioral economics) і дифузії інновацій (diffusion of innovation)

–  велика частина курсу присвячена практичним вправам

– можливості втілення отриманого матеріалу в бізнес одразу після заняття

–  більшість курсу спрямована на аналізі роботи нашого мозку

–  значна частина тем візуалізована власними презентаціями

–  інтенсивне і захоплююче поєднання маркетингу і психології

Для участі у курсі надсилайте анкету учасника курсу на info@spe.org.ua, або телефонуйте 096 3080032,

Більше деталей на сайті www.spe.org.ua.

Відгуки учасників попередніх курсів http://www.spe.org.ua/vidgukyuchasnykiv

«Прибуток»

x

Рекомендуємо

Медіа-холдинг екс-депутата Львівської міськради запустить 10 інтернет-видань у 2017 році

Медіа-холдинг «Українська інтернет-медіа компанія» (UIMC) запустить десять нових інтернет-видань у 2017 році.